6 Mayıs 2015 Çarşamba

English Home'dan Fırlamış Gibi..

Bir önceki postta patronuma hediye ettiğim vintage kutudan bahsetmiştim, şimdi de eşine hediye ettiğim tepsiyi paylaşacağım. İkisinin doğumgünleri birbirine çok yakın olunca ben de böyle bir tepsi yapmayı uygun gördüm. Bunun için sevdiğim Stefania Ferri resimlerinden birini kullandım ama yapılış aşamalarını fotoğraflamamışım, bu yüzden izin verirseniz hiç uzun uzun anlatmayayım bu seferlik. Zaten kafam bi' milyon :)

Transfer fotoğrafı burada;

Bunlarda tepsinin bitmiş halleri;



Bu arada haftaya ameliyat olacağım, önümüzdeki birkaç gün post girebilirsem ne ala, yok giremezsem 3-4 hafta sonra görüşürüz. 

Beğeninizi ve eleştirinizi bir yorum bırakarak belirtebilirsiniz..

Sevgiler.

4 yorum:

  1. ordakilerden daha güzel olmuş valla. Bayıldım. Hemen takibe aldım. Böylece paylaşımlarını takip etmem kolaylaştı. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) arkadaslarimda aynisini soylediler valla cok mutlu oluyorum :)

      Sil
  2. Çok başarılı bir çalışma ellerinize sağlık...mutlu günlerinizde kullanın tepsinizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) insallah ssahibesi severek kullaniyordur, zira kendisini hediye ettimde... :)

      Sil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.