4 Şubat 2015 Çarşamba

Tasarım ve Mücevher

Size tasarımcı kimliğimden yani mesleğimden hiç bahsetmiş miydim?
Ben aslında Dokuz Eylül Üniversitesi, Gemoloji ve Mücevher mezunu, HRD Pırlanta Eksperlik Sertifikasına sahip bir eksper ve aynı zamanda kendi yeteneğini mesleğe dönüştürmüş bir mücevher tasarımcısıyım. Ve bu postu oluşturmama sebep olan şey de bu kimlik.

Az laf çok iş demeli ve bolca fotoğraf paylaşmalı.
İşte tasarımdan mücevhere dönüşmüş bir kaç parça;



Lale Kolye


Star Bileklik


Damla Kolye


Aşık Baykuşlar Bileklik

Bunlar sadece birkaçı. İçinde favorim olanlar var tabiki;
Aşık Baykuşlar mesela ;)

Ayrıca bu ürünlere ulaşmak isterseniz de buraya minik bir tık yeterli.
Ayrıca facebook ve instagram sayfamdan da, kendi hayallerinizi dile getirip, size özel ürünler üretmem için bana ulaşabilirsiniz.

Şimdilik bu kadar. Bir sonraki post'a çizimlerimi paylaşmayı planlıyorum.
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Benki takı kullanmam ama bunlara bayıldım, harika tasarımlar. Gemoloji kelimesini de sayenizde öğrenmiş oldum. Şimdi hemen instagram sayfanıza bir ziyaret gerçekleştiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Dağarcığınıza bir kelime katmış olmaktan da ayrıca mutluluk duydum :)
      Sevgiler.

      Sil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.