23 Şubat 2015 Pazartesi

Patchwork Kırlentlerim, Salonumun Renkleri..

İşte benim asıl keyif aldığım hobim; örgü ve dantel.. Küçük yaşlardan beri örgü örüyorum. Aslında ilk örgü postum için kırlentlerimden önce yayınlayacağım başka başka bir sürü hırkam, kazağım, oğluşuma ördüğüm süveterim, yeleğim var ama bu kırlentler salonda halihazırda bulunduklarından hemen fotoğraflarını çekiverdim. E sonrasında da bana, blogda yayınlamak düştü.


Bu parçaları örmeye başladığımda asıl niyetim yatak örtüsü yapmaktı. Artmış iplerden yapmaya başladığım için sonra farkettimki iplerin kalınlıkları birbirini tutmuyor, miktarları yetmeyecek ve ortada kalacağım; hevesim de kaçınca bırakmıştım örmeyi. Daha sonraları örgü iplerimi düzenlerken parçaları bir poşetin içinde buldum baktım çok masum duruyorlar, ben de ölçtüm biçtim baktım kırlent olur mu? Olur..



Gördüğünüz üzre parçalardan bambaşka ama parçalara da uyacak açık renk bir iple birleştirdim. Üzerine bir tülbent koyup ütüsünü yaptım.(Tülbent koydum çünkü ilk denememde naylon olan örgü ipleri ütümün tabanına yapıştı. Yani tülbent önemli!)
Dikiş nakıştan anlarım ama ütüden sonraki aşamayı bir yorgancı amcanın ellerine bıraktım elyafım olmadığından, arkasına sade bir kumaş kullanıp içini elyaf doldurdu ve 2 tane mini mini şirin mi şirin kırlentim oldu, salonumun kahve tonlarından sıkılmıştım bana da renk kattılar :)


Şimdi aklımda koltukların yaslanma minderleri için bir şeyler örmek var ama inanın gözümde büyüyor. Yaparsam onu da mutlaka paylaşırım.

Not: Yan sütunlardaki butonlardan bloğumu takip edebilir, yayınlarımı da alttaki minnacık +1'lere tıklayıp beğenebilirsiniz.

Yorumlarınız benim için değerli, yorum bırakmayı unutmayın lütfen :)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş kırlentleriniz. Bana amerikan servis olacakken bardak altlığı olan çalışmalarımı hatırlattılar. Bazen böyle neye niyet neye kısmet çalışmalar oluyor, fena da olmuyor sanki. Takipteyim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Aslında belki de en güzeli böyle başka fikirlerle başlamışken bambaşka şeylere dönüştürmek elimizdekileri :)

      Sil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.