13 Şubat 2015 Cuma

Oje ile Küpe Yenileme

Bugün de küpe yenileyelim dedim. Şu sıra çok revaçta olan bir teknik kullandım üstelik. Oje ile boyama :)
Çok basit, hemen hemen her kadının evinde olan bir malzeme; oje.
Velhasılı kelam, küpemin eski hali bu idi.






Küpenin ana meteryali sedef. Üzeri morumsu lilaydı. İkinci fotoğraftada görüldüğü gibi baya baya soyulmuştu.

Zamanında çok severek kullandım bu küpemi ama yıllarca aynı şeyi kullanmaktan hoşlanmıyoruz malum. Bayadır takmıyordum, farkettimki yeni bir soluk gerekli bu yavrucağa ve işte sonrasında da bastım ojeyi üstüne, bastım ojeyi üstüne :) Ve sonuç. Ta daaa..



Bir kaç detay vermek gerekirse;

En başta sedefli oje kullandım ama 3. katın sonunda baktım hala fark yok ondan sonra dedim ki; opak oje şart. Bu işin püf noktası bu bence, belki opak ve mat olan ojelere renk katmak için sedefli simli ojeleri karıştırıp boyamayı yapabilirsiniz. Belki diyorum çünkü henüz denemedim, onu da deneyip sizlerle paylaşırım umarım.

He bir de, küpenin aslı 4 parça şimdi olmuş 3 parça. Neden? Diğer parçayı da başka renk boyayıp deliğinden pimli bir küpe geçirip kendisini pimli küpe olarak kullanmaya karar verdim. İşte o da burdaa..







Eh şimdilik bu kadar. Ben yeni cicilerimi çok beğendim, umarım sizde beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yenileme projesine kadar hoşçakalın..
Yorum bırakmayı unutmayın lütfen :)
Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.