26 Ocak 2015 Pazartesi

Önce En Degerlim...

En değerli varlığım; oğlum.. Hani demiştim ya paylaşmaya değer verdiklerimi yayınlayacağım diye; işte en değerlisi.. bundan değerli ne olabilir ki?

Tanıştırayım. Oğlum Meriç. Benim en bir sevdiceğim, canımın içi, şekerparem :) İşte bu fotoğrafta geldiği günden; 08.10.12



işte minik meleğim.. hoş geldin bitanem..

Bu da şimdiki hali sıpamın :)

Burda saçlar biraz Halil Sezai formunda olsa da kendisi tipik bir Einstein fotoğrafı gibi :)

İlk yazım biraz amatörce ama samimi oldu diye düşünüyorum, eğer bir okuyan olursa tüm iyi enerjilerimi kendilerine gönderiyorum buradan. Sevgili okur/takipçi; sevgiler, saygılar..

4 yorum:

  1. Maşallah yakışıklı ve sempatik oğluna.Blogun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) ben de sizi ve güzel deniz gözlü oğlunuzu severek takip ediyorum :) tabi yaptıklarınızı saymıyorum bile ;) tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah ne de şirin bir poz vermiş:)

    YanıtlaSil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.