8 Nisan 2015 Çarşamba

Mavi Kuşlar

Yine bir vazo yenileme projesine hoşgeldiniz.
Elimde yine şeffaf bir vazo vardı, bu vazoları evde aksesuar olarak kulanmaktan hoşlanamadım hiç nedense. Ama yine de sanki bir gün bu işi yapacağımı biliyormuş gibi saklamışım. Nihayetinde ilk işlerim için bana kobay oldular sağolsunlar :)

Bu arada fotolarda bloğumun eski adı var farkındayım ama inanın çok üşendim şimdi hepsini değiştirmeye.. Bu seferlik böyle idare ediverin :)


Önceki postumda da belirttiğim aşık olduğum bir resim vardı. Bu vazoyu elime alınca hemen o resimi kullanmak geldi içimden. Sonucu çok sevdim ve bu vazoyu maviye aşık bir arkadaşıma hediye etmeye karar verdim :)


Biraz yapılışından bahsedelim; öncelikle şeffaf bırakmak istediğim kısmı maskeleme bandıyla bantladım 2 tur. Bebek mavisi enamel cam boyasıyla bütün vazoyu 3 kat boyadım, tabi her katın kurumasını bekleyerek. Boya kuruduktan sonra resim transferini gerçekleştirdim. 1 gün bekledikten sonra soydum ve baktım çok bomboş kaldı, hemen elime stencili alıp rölyef pasta ile kabartma yaptım.


Rölyef pasta kuruduktan sonra kabartmaların üstüne parmak yaldız geçtim hafif hafif çok bembeyaz kalmasın diye, bir de aynı yaldızla resimin içindeki "Bluebirds" yazısının harflerine ufak ufak dokundum biraz parlasınlar diye.



Son olarak şeffaf kalan yerin kenarlarına yaldız geçip cama dekupaj tutkalı ile elimdeki şerit dantellerden ölçüsüne göre kesip yapıştırdım. Tabiki danteli yapıştırmadan önce iki kat mat vernikle vernikledim, yaldızlar parlasın ama bütünü öyle parıl parıl parlasın istemedim.. Ve bu haline bayıldım..



İçine de gelinlikle hediye ettikleri çiçeği yerleştirip bir de öyle bakayım dedim :) Yine beğendim.. Umarım arkadaşımda beğenir..

Beğeni demişken siz de beğenseniz de beğenmeseniz de yorum bırakıp eleştirilerinizi ve beğenileriniz yazarsanız çok mutlu olurum :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok şık olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Acemilik artık eksikler olsa da elimden geleni yapıyorum :)

      Sil

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.