24 Nisan 2015 Cuma

Sevgili Bahar Lütfen Bi' Gelir Misin Artık???






Sabahtan beri "ha yazdım, ha yazıcam" derken bu saati bulumuşum (17:42). Yaklaşık 20 dk. sonra işten çıkıp evime oradan da anneme doğru yol alacağım. Yarın ananemin doğumgünü, kendisi 1944 doğumlu. Belli bir süre sonra kim kaç yaşında saymaktan vazgeçtim, doğum yılını söyleyip kurtuluyorum bu dertten :) Velhasılı; bu sebeple bize çook uzak olan Maltepe'ye anneme gidip yarın doğumgünüsünü kutlayacağız. (Ben Alibeyköy'deyimde..)

Baharla ne alaka peki? 2 hafta önce çektiğim bu bahar dallarının fotoğraflarını telefonumda bulunca burda sizlerle paylaşmak istedim. Ne kadar güzeller değil mi? Maltepe'de annemin evinin arka sokağında yine bir apartmanın bahçesindeki ağaçta açmışlardı bu sevgi pıtırcıkları. Ordan alaka yani :)) 

Sevgili bahar, bu sene gelemedin bir türlü.. Ağaçları da kandırıp duruyorsun, geldin sanıp çiçeklerini açıyorlar, hepimizi üzüyorsun ama gün yüzünü gösterince de mest ediyorsun bizleri..

Şahsen ben böyle hissediyorum, Nisan'ın sonuna gelipte hala güneşli havaları nadiren gördüğümüz için, içim bir kırgın, bir sevinçli.. Ben böyle şaşmışken ağaçlar, çiçekler napsın :)

Allah hepimize güzellikler versin, bizleri yolumuzdan şaşırtmasın!!

Sevgiler..

Soru: Bu ağacın ne olduğunu bilen varsa yazabilir mi??
Şimdiden teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beğenilerinizi ve eleştirilerinizi iletmek için lütfen yorum bırakmayı unutmayınız. Çünkü yorumlarınız benim için çok değerli.